Питання та відповіді

Куди звертатися з додатковими питаннями?


Будь-які питання щодо роботи інтернет-магазину ви можете задати нашій службі підтримки клієнтів за номерому 0 800 33 71 75 (час роботи: пон. — суб.: 12:00 — 20:00, неділя: 12:00 - 18:00).




Чи можна повернути придбаний товар?


Шановні покупці!

Повернення придбаних в інтернет-магазині «refa.com.ua» товарів здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованим Законом України № 1023 «Про захист прав споживачів».

Згідно з діючими нормами законодавства, масажні вироби належної якості не підлягають поверненню або обміну.

Товари, представлені в Інтернет-магазині «refa.com.ua», є оригінальними. Купуючи у нас, ви захищаєте себе від неякісного товару і гарантовано отримуєте оригінальний, високоякісний товар бренду ReFa.

*Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 15.05.1991 року № 1023-ХІІ та Додаткам №3, а також постанови Кабінета Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 року №172, до товарів відповідної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться:
Парфюмерно-косметичні вироби;
Предмети санітарної гігієни, в тому числі, апаратура масажна;
Розчіски, гребенці та щітки масажні;
Товари в аерозольній упаковці;
Продовольчі товари;
Лікарські препарати та засоби.

У разі, якщо ваше повернення зумовлене неналежною якістю масажної апаратури (виробничим дефектом), такий товар підлягає проведенню експертизи для підтвердження виробничого дефекту. Експертиза товару здійснюється при надходженні повернення до нашого Сервісного центру із складанням Акту приймання товару на експертизу (Додаток № 7) та Квитанції (Додаток 9) відповідно до Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів.

Повернення замовлень.

Для оформлення повернення потрібно зробити три кроки:

1. Звернутися за телефоном гарячої лінії — 0 800 33 71 75;

2. Заповнити «Заяву на повернення» та вислати на електронну адресу — info@refa.com.ua;

3. Повернути через будь-яке відділення або кур’єром ТОВ «Нова Пошта» на адресу: м. Київ, вул. Дарвіна, 8, прим. 73, літера «А».

Зворотну пересилку ви оплачуєте за тарифами ТОВ «Нова Пошта». Ми не зможемо отримати ваше відправлення, якщо воно буде відправлено «післяплатою» або з «пересилкою за рахунок отримувача».

Термін і порядок повернення.

1. Після надходження вашого повернення до нашого Сервісного центру, наші спеціалісти перевіряють його до 3-х робочих днів на відповідність повернення всім вказаним нижче правилам та відправляємо вироб на експертизу, яка зазвичай триває до 14 робочих днів.

2. Після того, як ми отримаємо висновок та лист-пояснення експерта, грошові кошти будуть перераховані на банківську картку або за реквізитами, які були вказані в «Заяві на повернення».

На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках:

1. Якщо відсутня «Заява на повернення» та «Видаткова накладна» із вказаними причинами повернення;

2. Якщо комплектація повернення не повна, відсутність упаковки, в якій вам товар був доставлений, ярликів, етикеток тощо;

Важливо! Якщо у вас виникли певні питання, пов'язані з оформленням повернення — без вагань телефонуйте або пишіть нам, і ми зробимо все можливе для надання вам вичерпної інформації і необхідної допомоги.

* - часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне, невідновне пошкодження (правильне вскривання картонної упаковки її порушенням не є).

Повернення і обмін товару, в якому присутній суттєвий недолік підтверджений актом АСЦ проводитися при наявності повного комплекту згідно з інструкцією виробника, документа, що підтверджує покупку, акта АСЦ, гарантійного талона, заяви про повернення або обмін.

Початок гарантійного терміну обчислюється з моменту передачі товару продавцем покупцеві, або, в окремих випадках, з моменту підключення і початку експлуатації, дата якої повинна бути завірена представником авторизованого сервіс-центру (наприклад, підключення електричної щітки).

Версія 2020/12 від 12.12.2020 року.




Політика конфіденційності персональних даних


Дійсна Політика конфіденційності персональних даних (далі — «Політика конфіденційності») діє відносно усієї інформації, яку Інтернет-магазин «refa.com.ua», розташований за адресою — «refa.com.ua», може отримати про Користувача під час використання сайту Інтернет-магазину, програм і продуктів даного Інтернет-магазину, дійсна політика представляє собою публічний документ, який охоплює усі персональні дані («Персональні дані»), що обробляються ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» («Володілець персональних даних»), і розроблена відповідно до діючого законодавства України про персональні дані.

ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» поважає право відвідувачів веб-сайту «refa.com.ua» (надалі — «Сайт») на приватність і конфіденційність і визнає важливість захисту зібраної інформації про них.

ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» не буде збирати, використовувати або розголошувати Ваші персональні дані інакше, як передбачено цією Політикою конфіденційності та чинним законодавством України.

Використовуючи Сайт, Ви автоматично погоджуєтесь з умовами політики конфіденційності ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ».

У разі внесення будь-яких змін до умов даної політики конфіденційності, про це в чіткій, доступній формі повідомляється на Сайті, такі зміни вступають в силу одразу після їх публікації.

1. Перелік інформації, що збирається та зберігається:

• Прізвище, ім’я та ім’я по батькові;

• e-mail (електронна пошта) та/або номер мобільного та/або домашнього телефону

• дата та/або рік народження;

• адреса проживання та/або місцезнаходження;

• сімейний стан;

• інформація про стилістичні вподобання, інформація щодо зацікавленості у тому чи іншому товарі, інформація про замовлення та здійснені покупки;

• відгуки та пропозиції.

Додатково може збиратися та оброблятися інформація, що надходить від технічних засобів, через які ви контактуєте з нашим Сайтом (дані файлів Cookies, відомості, отримані в запитах, питаннях, коментарях і відгуках, географічне положення), в тому числі інформацію про самі технічні засоби, як-то:

• тип пристрою;

• операційна система;

• мова пристрою;

• модель пристрою;

• тип браузера.

2. Способи збору інформації:

• надання вами даних під час спілкування через гарячу лінію, месенджери або електронну пошту;

• надання вами інформації шляхом заповнення бланку введення інформації для участі у конкурсах, рекламних акціях, опитуваннях, тощо, онлайн;

• заповнення вами інформації при реєстрації на Cайті;

• заповнення вами інформації при оформленні замовлення на Сайті.

3. Метою збору інформації є:

• оцінка якості обслуговування споживачів/користувачів Сайту;

• забезпечення споживачів актуальною інформацією про товар;

• оформлення та обробки замовлень Товару;

• покращення якості обслуговування споживачів/користувачів Сайту;

• для надання Вам доступу до послуг, що передбачаються для зареєстрованих користувачів, таких як списки побажань та сповіщення про надходження Товарів;

• проведення досліджень ринку;

• підвищення ефективності контенту;

• надання допомоги через гарячу лінію, месенджери або електронну пошту.

Обробка інформації здійснюється відповідно до вимог діючого законодавства України. Кожний Користувач підтверджує, що в майбутньому не буде мати ніяких претензій до вище вказаних осіб щодо використання його персональних даних, з метою, викладеною вище.

4. Передавання інформації третім особам.

ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» не передає інформацію третім особам, надану вами окрім випадків:

• доставки Вашого замовлення поштовим, кур’єрським та обслуговуючими компаніями;

• операторам зв’язку, колл-центрам (центрам обробки викликів), з якими укладені відповідні договори; фінансовим установам (у разі повернення вам коштів за товар);

• прямо передбачених чинним законодавством України.

5. Термін збереження інформації.

Надана інформація зберігається лише до тих пір, доки це має сенс для мети, зазначеної у цій Політиці конфіденційності.

6. Ваші права.

• знати, які дані ми обробляємо, як ми їх отримуємо та яким чином використовуємо (описано у дійсній Політиці конфіденційності);

• вимагати оновлення та/або доповнення інформації про вас;

• вимагати виправлення будь-яких помилок в Персональних даних, які ми маємо відносно вас;

• вимагати знеособлення ваших даних;

• обмежити обробку ваших даних;

• направити запит на отримання копії даних, які ми зберігаємо про вас (ми надаємо вам це безкоштовно, після підтвердження вашої особи, запит слід оформити через електронну пошту, адреса — info@refa.com.ua);

• отримати копію деяких або всіх ваших персональних даних;

• відкликати згоду на обробку персональних даних;

• вимагати видалення ваших даних з наших систем (після отримання та розгляду вашого запиту ми будемо зобов'язані негайно, але в будь-якому разі не пізніше встановленого законодавством строку припинити обробку і видалити ваші персональні дані).

У разі, якщо ви надали згоду використання своїх персональних даних для інформаційних розсилок, ви в будь-який час можете відкликати свою згоду, зателефонувавши на гарячу лінію за номером телефону — 0 800 33 71 75 або натиснувши «відписатися» в електронному листі з інформаційною розсилкою, або відписавшись від текстових повідомлень.

*до інформаційних розсилок відносяться електронні та поштові розсилки з інформацією про продукцію, особливі пропозиції, акції, заходи, що організовуються ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ».

**ви можете отримати невелику кількість додаткових повідомлень відразу після скасування підписки, але ми виконаємо ваш запит якомога швидше.

Щоб скористатися будь-якими з вищезазначених прав, ви можете звернутися в нашу службу підтримки покупців/користувачів за email-адресою info@refa.com.ua або на гарячу лінію за номером телефону — 0 800 33 71 75. Для уникнення порушень та незаконному використанню ваших даних третіми особами, перед виконанням вашого запиту ми можемо попросити вас підтвердити вашу особистість.

7. Безпека ваших персональних даних.

Для забезпечення захисту ваших персональних даних ми слідуємо міжнародним стандартам, які включають в себе фізичні, адміністративні, технічні та організаційні заходи. Нашим завданням є забезпечення конфіденційності, цілісності, доступності та керованості при обробці персональних даних. На стадії впровадження нових (і експлуатації вже існуючих) сервісів та функцій ми використовуємо сучасні методи і технології захисту, які дозволяють запобігти несанкціонованому доступу до персональних даних (програмно-апаратні засоби виявлення і запобігання захисту, інтелектуальні системи виявлення несанкціонованого доступу, надійне шифрування при зберіганні і передачі даних, контроль фізичного і технічного доступу до даних, наприклад, наш Сайт використовує HTTPS для забезпечення аутентифікації та шифрування комунікацій і широко використовується в Інтернеті у програмному забезпеченні, в якому важлива безпека комунікацій, наприклад, у платіжних системах та корпоративних логінах, SSL — криптографічний протокол, який забезпечує встановлення безпечного з'єднання між клієнтом і сервером та PCI DSS — стандарт безпеки даних індустрії платіжних карток, розроблений Радою зі стандартів безпеки індустрії платіжних карток (Payment Card Industry Security Standards Council, PCI SSC). Стандарт являє собою сукупність 12 деталізованих вимог щодо забезпечення безпеки даних про власників платіжних карток, які передаються, зберігаються і обробляються в інформаційних інфраструктурах організацій. Прийняття відповідних заходів щодо забезпечення відповідності вимогам стандарту представляє комплексний підхід до забезпечення інформаційної безпеки даних платіжних карток).

За встановленою внутрішніми правилами підприємства періодичністю ми здійснюємо перевірку рівня захищеності наших сервісів, інфраструктури і забезпечуємо постійний захист від шкідливого Програмного забезпечення і сучасних кіберзагроз. Також нами передбачені заходи для недопущення раптової втрати даних, що зберігаються і їх своєчасного відновлення в разі фізичного або технічного збою.

Ми постійно проводимо моніторинг захищеності і періодичну оцінку ефективності заходів захисту, в результаті яких впроваджуємо необхідні поліпшення.

Ми також вимагаємо від процесорів даних реалізації відповідних заходів щодо захисту від несанкціонованого доступу і дотримання конфіденційності даних та укладаємо із співробітниками і контрагентами договірні зобов'язання щодо дотримання конфіденційності, за порушення яких передбачено штрафні санкції.

8. Використання файлів Cookie.

Сайт використовує технологію Cookies, за допомогою якої він налаштовується на роботу особисто з вами. Зокрема без цієї технології неможлива робота з кошиком.

Файли Cookie — це маленькі файли, які відправляються нами на ваш комп'ютер або інший пристрій, доступ до якого ми можемо отримати при відвідуванні вами нашого сайту в майбутньому. Така технологія дозволяє сайту при необхідності звертатися до збереженої інформації і покращувати зручність роботи з нашими інформаційними ресурсами. Ви завжди можете самостійно змінити настройки браузера і таким чином відмовитися від збереження файлів Cookies.

9. Застереження для осіб віком до 16 років.

Особи віком до 16 років мають право вчиняти правочини, в тому числі купувати товари, надаючи свої персональні дані, лише з дозволу батьків/опікунів у порядку, встановленому Цивільним кодексом України. Передача такою особою персональних даних буде розцінена нами як отримання згоди батьків/опікунів та наявність у особи прав на вчинення правочинів.

10. Контактні дані

Для зв’язку з нами щодо питань, пов’язаних із політикою конфіденційності, будь-ласка, використовуйте наступні засоби зв’язку: електронна пошта — info@refa.com.ua або гаряча лінія — 0 800 33 71 75.




Договір публічної оферти


Визначення термінів:

ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» — ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ», код ЄДРПОУ 3599203491, місцезнаходження за адресою — 02090, місто Київ, вулиця Лобачевского, 23; електронна пошта — info@refa.com.ua.

Сайт — веб-сайт, що розміщений в мережі Інтернет за адресою — «www.refa.com.ua», включаючи всі його веб-сторінки.

Товар — товари, зображення та/або опис яких розміщено на Сайті.

Публічна оферта спрямована невизначеному колу осіб публічна пропозиція ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ», що стосується укладення електронного договору купівлі-продажу Товарів на визначених ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» умовах.

Користувач або Покупець — особа, що переглядає інформацію на Сайті та/або замовляє, та/або отримує, та/або резервує Товари із використанням технічних інструментів Сайту.

Одержувач — Покупець, або особа, яка від імені Покупця фактично отримує Товар, що був доставлений підприємством-перевізником.

Замовлення — належним чином оформлений та розміщений за допомогою Сайту запит Користувача на здійснення купівлі обраних ним Товарів.

Акцепт — вчинення Користувачем або Покупцем дій, що спрямовані на прийняття умов цієї Публічної оферти.

Реєстрація — заповнення Користувачем або Покупцем відповідної форми на Сайті з зазначенням необхідних для ідентифікації даних.

Гаряча лінія та месенджери — один з засобів інформаційної підтримки.

Номер для зв’язку в месенджерах — +380986198271, номер телефону гарячої лінії — 0 800 33 71 75. Гаряча лінія працює з 10:00 до 20:00 з понеділка по п’ятницю та з 12:00 до 18:00 з суботи по неділю.

1. Загальні положення

1.1. Інформація, що розміщена на Сайті, містить умови пропозиції придбання Товару і являє собою Публічну оферту ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ», адресовану невизначеному колу осіб — Користувачам та Покупцям Сайту.

1.2. Акцептом є факт реєстрації Користувача або Покупця на сайті, який є вираженим наміром Користувача або Покупця здійснити придбання обраних на Сайті Товарів.

1.3. Акцептом Користувач або Покупець засвідчує свою повну та беззаперечну згоду зі всіма положеннями та правилами цієї Публічної оферти без будь-яких виключень і обмежень, та підтверджує, що він ознайомлений з її умовами до моменту вчинення Акцепту.

1.4. Договір Публічної оферти вважається укладеним з моменту підтвердження реєстрації або оформлення замовлення.

1.5. ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» залишає за собою право вносити зміни в Договір в односторонньому порядку, шляхом публікації змін на Сайті. Зміни вступають в силу з моменту публікації, якщо інший строк не визначений додатково при їх публікації.

1.6. У випадку, якщо Користувач або Покупець не досяг 16 років, перед тим, як залишати свої персональні дані та продовжувати користуватися Сайтом, а також оформлювати замовлення, він має повідомити батьків або опікунів умови даної Оферти та Політики конфіденційності. Передача такою особою персональних даних та/або оформлення Замовлення буде розцінено як отримання згоди батьків/опікунів та наявність у особи прав на вчинення таких правочинів.

2. Інформація про Товар та ціна Товару

2.1. Представлені фотографії містять один та більше видів товару певного артикулу та текстову інформацію про артикул, вартість за одиницю товару та інше.

2.2. Вартість товару, представленого на Сайті вказана в гривні з урахуванням усіх податків, окрім податків, пов’язаних із доставкою Замовлення та Товарів до Покупця.

2.3. Відомості, розміщені на сайті «www.refa.com.ua» мають виключно інформативний характер.

3. Порядок оформлення Замовлення

3.1. Користувач або Покупець має самостійно оформити Замовлення на будь-який товар, який є доступним для Замовлення на Сайті.

3.2. У випадку відсутності Замовленого товару, Представник ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» зобов’язаний довести до відома Користувача або Покупця таку інформацію за допомогою засобів зв’язку, залишених Користувачем або Покупцем при оформленні Замовлення на Сайті.

3.3. У випадку відсутності Замовленого товару Користувач або Покупець має право замінити його на Товар аналогічної моделі або анулювати замовлення.

3.4. Користувач або Покупець має право скасувати замовлення зателефонувавши на номер гарячої лінії — 0 800 33 71 75.

4. Доставка та оплата товарів

4.1. Доставка товарів, замовлених на Сайті, здійснюється службами доставки по території України відповідно до умов, вказаних на сайті в розділі «Оплата та доставка» або шляхом самовивозу із зазначеного при Замовленні місця (магазин, шоурум, тощо) за умови підтвердження наявності Товару у відповідному місці (магазин, шоурум, тощо). Доставка здійснюється за рахунок Покупця. Доставка по Києву власною службою доставки здійснюється за рахунок ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ».

4.2. Разом із Замовленням Покупцю надаються передбачені чинним законодавством документи.

4.3. При отриманні Товару Покупець зобов’язаний перевірити товар за кількістю, якістю, асортиментом та комплектністю.

4.4. Фактом приймання від перевізника Товару Покупцем є проставлення підпису у товарно-транспортній накладній.

4.5. У випадку, якщо доставка Замовлень здійснюється службами доставки (далі – «Підприємств-перевізники»), шляхом Акцепту цієї Публічної оферти, Покупець у повному обсязі і беззастережно погоджується з Правилами перевезення вантажів Підприємств-перевізників. З умовами таких Правил можна ознайомитись на веб-сайтах відповідних Підприємств-перевізників.

4.6. Ризик випадкового пошкодження Товару переходить до Одержувача з моменту передачі йому Замовлення і проставлення Одержувачем підпису в документах, що підтверджують доставку Замовлення (наприклад, товарно-транспортна накладна).

4.7. Замовлення може бути оплаченим шляхом:

- готівкого розрахунку;

- безготівкового розрахунку через платіжну систему на Сайті;

- сплата за реквізитами, тобто на розрахунковий рахунок підприємства;

- безготівкового розрахунку через сервіс ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ МБК».

5. Гарантійні зобов’язання та повернення Товару

5.1. Апаратура масажна належної якості обміну та поверненню не підлягають відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 року № 1023-XII та Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» (Додаток № 3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну, поверненню»)*.

5.2. Гарантія на вироби від ReFa, які представлені на Сайті, становить 12 (дванадцять) місяців з дня продажу або отримання та діє за умови пред’явлення розрахункового документа на Товар та супутніх гарантійних документів, а саме: гарантійний талон, гарантійна картка-сертифікат, що підтверджує оригінальність продукції. Гарантія на супутні товари (чохли для зберігання виробів, набори по догляду за виробами і т.д.) становить 30 днів.

5.3. Вироби, що мають сліди механічного пошкодження або неправильної експлуатації, ремонту та/або обміну в гарантійний термін не підлягають. З правилами експлуатації можна ознайомитись у розділі Сайту «Питання та відповіді».

*В межах Програми лояльності Покупцям може бути надана можливість обміну товару належної якості. З умовами повернення можна ознайомитись в розділі Сайту «Обмін та повернення».

6.Права та обов’язки ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ».

6.1. ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» має право на наступне:

6.1.1. В односторонньому порядку призупинити продаж Товарів та надання послуг доставки (відмовити в оформленні Замовлення та/або продажі та доставці Товарів) у випадку порушення Користувачем або Покупцем умов Публічної оферти;

6.1.2. На власний розсуд, в односторонньому порядку змінювати ціну на Товари. У будь-якому випадку, ціна Товару підтвердженого ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» Замовлення залишається незмінною;

6.1.3. У разі відсутності замовлених Користувачем або Покупцем Товарів, останній вправі виключити зазначений Товар із Замовлення та/або анулювати Замовлення Покупця, обов’язково повідомивши про це Покупця одним із наступних способів:

• дзвінком на вказаний Користувачем або Покупцем номер телефон у Замовленні;

• направлення відповідного електронного повідомлення за адресою електронної пошти, вказаної Покупцем при оформленні Замовлення;

• SMS-повідомленням або повідомленням у месенджерах (Viber, Telegram, WhatsApp) на вказаний Користувачем або Покупцем номер телефону.

6.1.4. Розміщувати на Сайті інформацію про рекламні заходи та маркетингові активності, які проводяться чи будуть проводитись Продавцем та/або третіми особами-партнерами Продавця.

6.1.5. Відповідно до умов цієї Публічної оферти та Політики конфіденційності, надсилати на адресу електронної пошти Користувачів електронні листи з інформацією про новини, рекламні заходи, маркетингові активності, інші комерційні пропозиції ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ»;

6.1.6. Організовувати доставку Замовлень, залучаючи до надання послуг з доставки третіх осіб.

6.2. ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» зобов’язується про наступне:

6.2.1. Після здійснення підтвердження Замовлення, виконувати належним чином оформлені та підтверджені Замовлення;

6.2.2. Доставити Товари відповідно до оформленого Замовлення та умов Публічної оферти;

6.2.3. Перевірити кількісні та якісні характеристики Товару під час його пакування та підготовки до доставки;

6.2.4. Дотримуватися умов Політики конфіденційності, розміщеної на Сайті;

6.2.5. Забезпечити Користувачам або Покупцям можливість відмовитись від отримання рекламних матеріалів та інших комерційних пропозицій ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ», що направляються останнім на адресу електронної пошти або номер мобільного телефону, що були вказані при реєстрації на сайті.

7. Права та обов’язки Користувача або Покупця

7.1. Користувач або Покупець має право:

7.1.1. Обирати Товари, оформлювати та направляти Замовлення на відповідних сторінках Сайту;

7.1.2. Вимагати від ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» виконання обов’язків, що передбачені цією Публічною офертою;

7.1.3. Відмовитись від отримання рекламних матеріалів та інших комерційних пропозицій ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ», що направляються останнім на адресу електронної пошти Користувача.

7.2. Користувач або Покупець зобов’язується про наступне:

7.2.1. До моменту Акцепту цієї Публічної оферти ознайомитись з усіма її умовами та положеннями Сайту;

7.2.3. Ознайомитись з інформацією про Товар (його описом), яка розміщена на Сайті, до моменту оформлення та направлення Замовлення;

7.2.4. Належним чином оплатити та отримати оформлене відповідно до умов цієї Публічної оферти Замовлення;

7.2.5. При реєстрації та/або при оформленні Замовлення надати ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» повну та актуальну інформацію, що необхідна для здійснення доставки Замовлення. Користувач або Покупець несе повну відповідальність за надання неправдивих або неповних відомостей, що спричинило неможливість належного виконання ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» своїх зобов'язань перед Покупцем.

7.2.6. При одержанні Замовлення впевнитися у цілісності та комплектності Товару шляхом огляду вмісту Замовлення. У випадку виявлення пошкоджень чи неповної комплектації Товару — зафіксувати всі відмінності в Акті, який разом із Покупцем повинна підписати особа, яка здійснила доставку Замовлення.

7.2.7. Ознайомитись з Правилами перевезення вантажів Підприємств-перевізників до моменту оформлення Замовлення.

8. Відповідальність сторін та порядок вирішення спорів

8.1. ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» не несе відповідальності за якість каналів зв'язку загального користування та можливі перебої в мережі передачі даних (в тому числі, але не виключено глобальної мережі Інтернет), за допомогою яких здійснюється доступ до Сайту.

8.2. Будь-яка скарга або претензія Користувача або Покупця має бути оформлена в письмовій формі. ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» будуть прийняті усі необхідні заходи щодо задоволення скарги та/або претензії Користувача або Покупця, якщо така скарга та/або претензія буде обґрунтованою та оформленою відповідно до чинного законодавства України.

8.3. Усі спори, розбіжності або вимоги, що виникають з цього Договору або у зв'язку з ним, у тому числі що стосуються його виконання, порушення, припинення або недійсності, підлягають вирішенню у відповідному суді відповідно до чинного законодавства України.

9. Форс-мажорні обставини

9.1. Сторони звільняються від відповідальності за несвоєчасне або неналежне виконання своїх зобов’язань, якщо таке невиконання є наслідком обставин надзвичайного характеру, виникнення яких не пов’язано з волевиявленням Сторін, такого як військові дії, страйки, безлад, аварії, стихійне лихо, зміни в законодавстві України, а також інші обставини надзвичайного характеру, які виникли після укладення цього Договору та безпосередньо впливають на виконання умов цього Договору та які Сторони не могли ані передбачити, ані попередити.

9.2. Сторона, для якої стало неможливим виконання зобов'язань через настання форс-мажорних обставин, повинна негайно інформувати іншу Сторону в письмовому вигляді про виникнення вищевказаних обставин, а також протягом 30 (тридцяти) календарних днів надати іншій Стороні підтвердження форс-мажорних обставин. Таким підтвердженням буде відповідний документ, виданий уповноваженим Торгово-промисловою палатою України або іншим належним чином уповноваженим державним органом.

10. Застереження щодо збору та обробки персональних даних.

10.1. При акцепті договору Користувач або Покупець надає свою згоду на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України від 01 червня 2010 року № 2297 VI « Про захист персональних даних» та Правил конфіденційності.

10.2. Надана Користувачем або Покупцем інформація використовується при обробці Замовлення, а також для надання Користувачу або Покупцю комерційних пропозицій ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ».

10.3. Погоджуючись з умовами, Користувач надає згоду на збір і обробку будь-якими способами своїх персональних даних, а саме: включення до баз даних, зокрема й передання, в тому числі транскордонне, своїх персональних даних підприємству ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» та іншим третім особам, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення, використання, знищення персональних даних, з метою пов'язаних з можливістю надання інформації про товари і послуги, які потенційно можуть становити інтерес, надсилання інформації рекламного характеру, а також з метою збору і обробки статистичної інформації та проведення маркетингових досліджень, що не суперечать законодавству України. Також Користувач підтверджує, що в майбутньому не буде мати ніяких претензій до вище вказаних осіб щодо використання своїх персональних даних, з метою, викладеною вище.

10.4. ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» не несе відповідальності за порядок збору та обробки персональних платіжними системами, які використовуються при безготівковому розрахунку за товар через систему ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ МБК».

11. Інші відомості

11.1. До відносин між Користувачем або Покупцем та ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» застосовуються положення чинного законодавства України.

11.2. Фотографії Товару, що містяться на сторінках Сайту, можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Описи та характеристики, що супроводжують Товар не претендують на всезагальну вичерпність інформації і можуть містити друкарські помилки. Для уточнення інформації щодо Товару Користувач повинен звернутися за номером гарячої лінії — 0 800 33 71 75.

11.3. ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» може здійснювати аудіо-фіксацію розмов на гарячій лінії, з використанням відповідного телекомунікаційного обладнання, за умови повідомлення Користувачів або Покупців про факт здійснення аудіо-фіксації шляхом усного застереження. Такий запис може вчинятись ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» для реалізації останнім своїх прав та законних інтересів, а також з метою підвищення якості надання послуг тощо.

ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» керується твердженням, що Користувач або Покупець, який не згоден з аудіо-фіксацією розмови, має змогу не продовжувати спілкування з оператором гарячої лінії після отримання повідомлення про здійснення аудіо-фіксування.

11.4. ФОП «МАР’ЯНОВСЬКИЙ МИКИТА АНДРІЙОВИЧ» залишає за собою право розширювати і скорочувати товарну пропозицію, представлену на Сайті.




Правила продажу та використання подарункових сертифікатів


ПРАВИЛА ПРОДАЖУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПОДАРУНКОВИХ СЕРТИФІКАТІВ В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ «ReFa в Україні» (ДАЛІ — «ПРАВИЛА»): Ці Правила визначають умови продажу та використання подарункових сертифікатів в інтернет-магазині (далі — «Магазин») і діють з моменту розміщення на сайті refa.com.ua. Визначення термінів. «Подарунковий сертифікат», «Сертифікат» — матеріальний носій, виготовлений у формі пластикової картки з індивідуальним десятизначним кодом, який надає Власнику Сертифікату право обміняти його на товар, який реалізується в Магазині. «Покупець» — особа, що придбала у Продавця Подарунковий сертифікат. Покупець має право передавати Подарунковий сертифікат третім особам. При передачі Подарункового сертифікату третім особам Покупець зобов’язаний попередити таку третю особу про термін дії Подарункового сертифікату та умови цих «Правил використання Подарункового сертифікату». Продавець не перевіряє правомірність отримання товару за «Подарунковим сертифікатом» третіми особами. «Номінал подарункового сертифіката» — номінальна вартість Сертифікату, вказана в національній валюті, українській гривні. «Право власника Подарункового сертифіката» — право вимагати передачі товару в обмін на сертифікат. «Власник Сертифіката» — особа, яка пред'являє Подарунковий сертифікат і має право його обміну на товар. «Термін дії Сертифікату» — термін, протягом якого Власник Сертифіката має право обміняти його на товар в Магазині згідно цих правил. «Утримувач Подарункового сертифікату» — будь-яка особа, що пред’являє Подарунковий сертифікат для придбання товарів. 1. Умови використання подарункових сертифікатів. 1.1. Подарунковий сертифікат можна придбати в Магазині за готівку або через безготівковий розрахунок, за допомогою інтернет-еквайрінгу або еквайрінгу.
У продажу є сертифікати номіналом у 2 500,00 гривень, 5 000,00 гривень, 10 000,00 гривень, 20 0000, 00 гривень та 30 000,00 гривень. Номінал Подарункового сертифікату вказується в гривнях та дорівнює його вартості. 1.2. Купуючи Сертифікат та/або оформляючи його обмін в Магазині, Власник сертифікату підтверджує, що він ознайомлений з цими Правилами та погоджується з їх умовами. 1.3. На покупку Сертифікату не поширюються будь-які знижки, в тому числі знижки за дисконтною програмою або програмою лояльності. 1.4. Власник подарункового сертифікату може обміняти його в Магазині на будь-який товар на суму номіналу Сертифікату. 1.5. Якщо вартість товару вища за номінал Сертифікату, Власник сертифікату зобов'язаний сплатити різницю між вартістю обраного для покупки товару та номіналом Сертифікату. 1.6. Якщо вартість обраного товару нижче номіналу Сертифікату, різниця між вартістю купівлі та номіналом Сертифікату не повертається. 1.7. Сертифікат не є платіжним засобом, платіжним документом або цінним папером, не підлягає обміну на Сертифікати інших номіналів. Грошовий еквівалент Сертифікатів не виплачується та не компенсується. 1.8. Сертифікат можна використати тільки один раз. Після оформлення обміну та/або покупки за допомогою Сертифікату, Сертифікат підлягає вилученню Магазином. 1.9. Подарунковий Сертифікат не підлягає поверненням або зворотному обміну на грошовий еквівалент. 1.10. Сертифікат діє протягом 6 (шести) місяців з дати продажу, яка відзначена на Сертифікаті та/або квитанції про сплату. Після закінчення зазначеного терміну Сертифікат стає недійсним і не приймається для обміну на товари. Подарунковий сертифікат автоматично стає активним відразу з моменту його придбання та протягом 24 годин, з моменту отримання Сертифікату (у разі придбання за безготівковим розрахунком). 1.11. Сертифікат не підлягає відновленню в разі втрати, в тому числі крадіжки, грошові кошти за нього не повертаються. 1.12. Обмін та повернення товарів, покупка яких сталася з використанням Сертифікату, здійснюється в загальному порядку, згідно з чинним законодавством України. Повернення грошових коштів за Сертифікат здійснюється на новий Сертифікат аналогічного номіналу з поточною датою продажу. 1.13. Магазин залишає за собою право не прийняти «Подарунковий Сертифікат», у разі виникнення сумнівів щодо його справжності та/або оригінальності, або наявності ушкоджень, про що негайно повідомляє Власника. 1.14. Кількість Сертифікатів для обміну на товар в одному чеку може бути обмежена на розсуд Продавця. Подарунковий сертифікат може бути використаний виключно під час однієї торгової операції (покупки за одним чеком) або під час оформлення одного замовлення через інтернет-магазин Продавця («www.refa.com.ua»). 1.15. Якщо обмін Сертифікату на товар здійснюється в Інтернет-магазині, то Сертифікат повинен бути переданий Магазину до відправки та/або доставки товару Власнику Сертифікату. 2. Додаткові умови. 2.1. Адміністрація Магазину має право в односторонньому порядку вносити зміни в Правила. Про зміну Правил Адміністрація Магазину повідомляє не пізніше, ніж за 14 (чотирнадцять) календарних днів до вступу в силу нової редакції Правил шляхом розміщення відповідної інформації, тобто повідомлення на сайті «refa.com.ua». 2.2. Повідомлення про зміни в Правилах вважається надісланим Власникам Сертифікатів, якщо воно було розміщено на сайті «refa.com.ua». 2.3. У разі виникнення ситуації, яка допускає неоднозначність тлумачення цих Правил та/або питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається адміністрацією Магазину. Адміністрація не несе відповідальності у разі настання форс-мажорних обставин, таких як: стихійні лиха, пожежі, повені, військові дії будь-якого характеру, відключення електроенергії або доступу до мережі Інтернет, збоїв в роботі обладнання, блокади, суттєвих змін в законодавстві, інших дій, непідвладних контролю Адміністрації.





Доставка та оплата замовлення

Самовивіз


Ви можете забрати своє замовлення в нашому шоурумі (безкоштовно).

Дочекайтеся, коли наш менеджер зв'яжеться з вами для підтвердження замовлення.

Режим роботи шоурума:
понеділок — субота, з 12:00 до 18:00, неділя — вихідний Інформація про те, як проїхати: https://g.page/refa_ua

Бронювання товарів та замовлень зберігається протягом поточного робочого дня в години роботи інтернет-магазину. Бронювання починається з моменту оформлення замовлення і закінчується через 48 годин, по закінченню двох днів — замовлення анулюється. Якщо непередбачені обставини заважають вам забрати замовлення, будь-ласка, зв'яжіться з менеджером за телефоном — 0 800 33 71 75, і домовтеся про перенесення часу або дати доставки. Перед формуванням замовлення перевіряється цілісність й комплектність замовлення. Від вас вимагається лише перевірка комплектності та зовнішнього вигляду продукції в момент її отримання.




Доставка у відділення Нової Пошти


Доставка можлива по всій території України кур'єрською службою ТОВ «Нова Пошта», термін доставки — до 72 годин з моменту підтвердження замовлення.

Більш детальну інформацію ви можете отримати, звернувшись на нашу гарячу лінію — 0 800 33 71 75.

Доставка у відділення ТОВ «Нова Пошта» (безкоштовно).

Щоб отримати замовлення у відділенні «Нова Пошта», вкажіть в полі «Адреса доставки» або «Відділення Нової Пошти», номер і адресу зручного для вас відділення під час оформлення замовлення.

Під час отримання, пред'явіть паспорт й номер товарно-транспортної накладної (номер надійде в зручний для вас месенджер після відправки замовлення та/або повідомлення на електронну пошту, яка була зазначена в замовленні).

*У зв'язку зі складною політичною ситуацією, ТОВ «Нова Пошта» припинила доставку в Донецьку і Луганську області;

Якщо ви вирішили оплатити замовлення банківським переказом, ми відправимо замовлення впродовж 24 годин після надходження грошових коштів на наш розрахунковий рахунок. Процес зарахування коштів може зайняти до 3-х робочих днів.

Якщо непередбачені обставини заважають вам отримати замовлення, будь-ласка, зв'яжіться з менеджером за телефоном — 0 800 33 71 75, і домовтеся про перенесення часу або місця доставки. Перед формуванням замовлення перевіряється цілісність і комплектність замовлення. Від вас вимагається лише перевірка комплектності та зовнішнього вигляду продукції в момент її отримання. Гарантії цілісності товару при транспортуванні забезпечуються службою доставки.




Способи оплати


Якщо спосіб доставки обрано самовивіз у вас є можливість оплатити замовлення:

  • готівкою в момент отримання замовлення;
  • банківською картою за допомогою терміналу (при отриманні/під час самовивозу);
  • банківським переказом на розрахунковий рахунок;
  • сплата банківською картою на сайті;
Ми приймаємо активні картки міжнародних банківських систем Visa, Visa Electron і MasterCard, є можливість оплатити за допомогою Apple Pay й Google Pay. У Вас є можливість сплатити замовлення в національній валюті України — гривні. ————— Якщо ви обрали доставку у відділення або адресну доставку кур'єром ТОВ «Нова Пошта» у вас є можливість сплатити замовлення:
  • передоплата на розрахунковий рахунок;
  • оплата банківською карткою на сайті (доступна оплата за допомогою Apple Pay та Google Pay);
  • готівкою або банківською картою при отриманні замовлення у відділені кур'єрської служби ТОВ «Нова Пошта» (за допомогою послуги післяплати);
Послуга «Післяплата» — це грошовий переказ грошей за допомогою ТОВ «Нова Пошта». Це платна послуга, тому оформляючи замовлення з післяплатою, будьте готові заплатити комісію в розмірі 2 відсотки від вартості замовлення та додатково 20 гривень. ————— Міжнародна доставка:
  • сплата замовлення онлайн банківською картою Visa або MasterCard через PayPal (доставка замовлення можлива тільки після підтвердження платежу);
  • міжнародним банківським переказом на розрахунковий рахунок;
  • оплата банківською карткою на сайті (доступна оплата за допомогою Apple Pay й Google Pay);




Доставка за межі України або міжнародна доставка


Доступні перевізники:

  • зазвичай ми відправляємо міжнародним сервісом експрес-доставки УкрПошти (у багатьох країнах — адресна доставка, вартість послуг по доставці входять в деякі позиції, потрібно уточнювати у менеджера, зазвичай від 7 до 14 робочих днів з моменту відправки);
Надані тимчасові рамки лише приблизні. Ми не беремо відповідальність за затримку товару на кордоні, або в разі зволікання оплати за послугу. ❗️Міжнародні відправки здійснюються тільки після повної передоплати. Після зарахування коштів на розрахунковий рахунок Продавець починає процес формування посилки, може займати від 2 до 5 робочих днів. Необхідна інформація для формування та відправки замовлення Покупця:
  • прізвище, ім'я англійською мовою;
  • країна, місто та/або область, населений пункт, поштовий індекс англійською мовою;
  • адреса: назва вулиці, номер будинку, номер квартири на англійській мові;
  • контактний номер телефону (для постійного зв'язку, ви отримаєте повідомлення та/або дзвінок про те, що посилка знаходиться в найближчому відділенні EMS та/або DHL і протягом наступних двох днів кур'єр служби доставить вам посилку за адресою, заздалегідь передзвонивши);




Чи може замовлення отримати інша особа?


Так, звичайно, ваше замовлення може отримати інша особа. Попередньо узгодивши контактні дані одержувача замовлення з нашим менеджером за номером телефону — 0 800 33 71 75.




Доставка кур'єром Нової Пошти


Доставка можлива по всій території України кур'єрською службою ТОВ «Нова Пошта», термін доставки — до 72 годин з моменту підтвердження замовлення.

Більш детальну інформацію ви можете отримати, звернувшись на нашу гарячу лінію — 0 800 33 71 75.

Доставка кур'єром ТОВ «Нова Пошта» (безкоштовно).

Вкажіть в полі «Адреса доставки», місто та адресу доставки, кур'єр Нової Пошти зв'яжеться з вами для підтвердження доставки.

Під час отримання, пред'явіть паспорт й номер товарно-транспортної накладної (номер надійде в зручний для вас месенджер після відправки замовлення та/або повідомлення на електронну пошту, яка була зазначена в замовленні).

*У зв'язку зі складною політичною ситуацією, ТОВ «Нова Пошта» припинила доставку в Донецьку і Луганську області;

Якщо ви вирішили оплатити замовлення банківським переказом, ми відправимо замовлення впродовж 24 годин після надходження грошових коштів на наш розрахунковий рахунок. Процес зарахування коштів може зайняти до 3-х робочих днів.

Якщо непередбачені обставини заважають вам отримати замовлення, будь-ласка, зв'яжіться з менеджером за телефоном — 0 800 33 71 75, і домовтеся про перенесення часу або місця доставки. Перед формуванням замовлення перевіряється цілісність і комплектність замовлення. Від вас вимагається лише перевірка комплектності та зовнішнього вигляду продукції в момент її отримання. Гарантії цілісності товару при транспортуванні забезпечуються службою доставки.





Гарантійні питання


Обмін та повернення

Умови повернення та обміну та їх процедура


Шановні покупці! Повернення придбаних в інтернет-магазині «refa.com.ua» товарів здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованим Законом України № 1023 «Про захист прав споживачів». Згідно з діючими нормами законодавства, масажні вироби належної якості не підлягають поверненню або обміну. Товари, представлені в Інтернет-магазині «refa.com.ua», є оригінальними. Купуючи у нас, ви захищаєте себе від неякісного товару і гарантовано отримуєте оригінальний, високоякісний товар бренду ReFa.
*Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 15.05.1991 року № 1023-ХІІ та Додаткам №3, а також постанови Кабінета Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 року №172, до товарів відповідної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться:
Парфюмерно-косметичні вироби;
Предмети санітарної гігієни, в тому числі, апаратура масажна;
Розчіски, гребенці та щітки масажні;
Товари в аерозольній упаковці;
Продовольчі товари;
Лікарські препарати та засоби. У разі, якщо ваше повернення зумовлене неналежною якістю масажної апаратури (виробничим дефектом), такий товар підлягає проведенню експертизи для підтвердження виробничого дефекту. Експертиза товару здійснюється при надходженні повернення до нашого Сервісного центру із складанням Акту приймання товару на експертизу (Додаток № 7) та Квитанції (Додаток 9) відповідно до Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів. Повернення замовлень. Для оформлення повернення потрібно зробити три кроки: 1. Звернутися за телефоном гарячої лінії — 0 800 33 71 75; 2. Заповнити «Заяву на повернення» та вислати на електронну адресу — info@refa.com.ua; 3. Повернути через будь-яке відділення або кур’єром ТОВ «Нова Пошта» на адресу: м. Київ, вул. Дарвіна, 8, прим. 73, літера «А». Зворотну пересилку ви оплачуєте за тарифами ТОВ «Нова Пошта». Ми не зможемо отримати ваше відправлення, якщо воно буде відправлено «післяплатою» або з «пересилкою за рахунок отримувача». Термін і порядок повернення. 1. Після надходження вашого повернення до нашого Сервісного центру, наші спеціалісти перевіряють його до 3-х робочих днів на відповідність повернення всім вказаним нижче правилам та відправляємо вироб на експертизу, яка зазвичай триває до 14 робочих днів. 2. Після того, як ми отримаємо висновок та лист-пояснення експерта, грошові кошти будуть перераховані на банківську картку або за реквізитами, які були вказані в «Заяві на повернення». На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках: 1. Якщо відсутня «Заява на повернення» та «Видаткова накладна» із вказаними причинами повернення; 2. Якщо комплектація повернення не повна, відсутність упаковки, в якій вам товар був доставлений, ярликів, етикеток тощо; Важливо! Якщо у вас виникли певні питання, пов'язані з оформленням повернення — без вагань телефонуйте або пишіть нам, і ми зробимо все можливе для надання вам вичерпної інформації і необхідної допомоги. * - часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне, невідновне пошкодження (правильне вскривання картонної упаковки її порушенням не є). Повернення і обмін товару, в якому присутній суттєвий недолік підтверджений актом АСЦ проводитися при наявності повного комплекту згідно з інструкцією виробника, документа, що підтверджує покупку, акта АСЦ, гарантійного талона, заяви про повернення або обмін. Початок гарантійного терміну обчислюється з моменту передачі товару продавцем покупцеві, або, в окремих випадках, з моменту підключення і початку експлуатації, дата якої повинна бути завірена представником авторизованого сервіс-центру (наприклад, підключення електричної щітки). Версія 2020/12 від 12.12.2020 року.