Питання та відповіді

Самовивіз


Ви можете забрати своє замовлення в нашому шоурумі (безкоштовно).

Дочекайтеся, коли наш менеджер зв'яжеться з вами для підтвердження замовлення.

Режим роботи шоурума:
понеділок — субота, з 12:00 до 19:00, неділя — вихідний Інформація про те, як проїхати: https://g.page/refa_ua

Бронювання товарів та замовлень зберігається протягом поточного робочого дня в години роботи інтернет-магазину. Бронювання починається з моменту оформлення замовлення і закінчується через 48 годин, по закінченню двох днів — замовлення анулюється. Якщо непередбачені обставини заважають вам забрати замовлення, будь-ласка, зв'яжіться з менеджером за телефоном — 0 800 33 71 75, і домовтеся про перенесення часу або дати доставки. Перед формуванням замовлення перевіряється цілісність й комплектність замовлення. Від вас вимагається лише перевірка комплектності та зовнішнього вигляду продукції в момент її отримання.




Доставка у відділення Нової Пошти


Доставка можлива по всій території України кур'єрською службою ТОВ «Нова Пошта», термін доставки — до 72 годин з моменту підтвердження замовлення.

Більш детальну інформацію ви можете отримати, звернувшись на нашу гарячу лінію — 0 800 33 71 75.

Доставка у відділення ТОВ «Нова Пошта» (безкоштовно).

Щоб отримати замовлення у відділенні «Нова Пошта», вкажіть в полі «Адреса доставки» або «Відділення Нової Пошти», номер і адресу зручного для вас відділення під час оформлення замовлення.

Під час отримання, пред'явіть паспорт й номер товарно-транспортної накладної (номер надійде в зручний для вас месенджер після відправки замовлення та/або повідомлення на електронну пошту, яка була зазначена в замовленні).

*У зв'язку зі складною політичною ситуацією, ТОВ «Нова Пошта» припинила доставку в Донецьку і Луганську області;

Якщо ви вирішили оплатити замовлення банківським переказом, ми відправимо замовлення впродовж 24 годин після надходження грошових коштів на наш розрахунковий рахунок. Процес зарахування коштів може зайняти до 3-х робочих днів.

Якщо непередбачені обставини заважають вам отримати замовлення, будь-ласка, зв'яжіться з менеджером за телефоном — 0 800 33 71 75, і домовтеся про перенесення часу або місця доставки. Перед формуванням замовлення перевіряється цілісність і комплектність замовлення. Від вас вимагається лише перевірка комплектності та зовнішнього вигляду продукції в момент її отримання. Гарантії цілісності товару при транспортуванні забезпечуються службою доставки.




Способи оплати


Якщо спосіб доставки обрано самовивіз у вас є можливість оплатити замовлення:

  • готівкою в момент отримання замовлення;
  • банківською картою за допомогою терміналу (при отриманні/під час самовивозу);
  • банківським переказом на розрахунковий рахунок;
  • сплата банківською картою на сайті;
Ми приймаємо активні картки міжнародних банківських систем Visa, Visa Electron і MasterCard, є можливість оплатити за допомогою Apple Pay й Google Pay. У Вас є можливість сплатити замовлення в національній валюті України — гривні. ————— Якщо ви обрали доставку у відділення або адресну доставку кур'єром ТОВ «Нова Пошта» у вас є можливість сплатити замовлення:
  • передоплата на розрахунковий рахунок;
  • оплата банківською карткою на сайті (доступна оплата за допомогою Apple Pay та Google Pay);
  • готівкою або банківською картою при отриманні замовлення у відділені кур'єрської служби ТОВ «Нова Пошта» (за допомогою послуги післяплати);
Послуга «Післяплата» — це грошовий переказ грошей за допомогою ТОВ «Нова Пошта». Це платна послуга, тому оформляючи замовлення з післяплатою, будьте готові заплатити комісію в розмірі 2 відсотки від вартості замовлення та додатково 20 гривень. ————— Міжнародна доставка:
  • сплата замовлення онлайн банківською картою Visa або MasterCard через PayPal (доставка замовлення можлива тільки після підтвердження платежу);
  • міжнародним банківським переказом на розрахунковий рахунок;
  • оплата банківською карткою на сайті (доступна оплата за допомогою Apple Pay й Google Pay);




Доставка за межі України або міжнародна доставка


Доступні перевізники:

  • зазвичай ми відправляємо міжнародним сервісом експрес-доставки УкрПошти (у багатьох країнах — адресна доставка, вартість послуг по доставці входять в деякі позиції, потрібно уточнювати у менеджера, зазвичай від 7 до 14 робочих днів з моменту відправки);
Надані тимчасові рамки лише приблизні. Ми не беремо відповідальність за затримку товару на кордоні, або в разі зволікання оплати за послугу. ❗️Міжнародні відправки здійснюються тільки після повної передоплати. Після зарахування коштів на розрахунковий рахунок Продавець починає процес формування посилки, може займати від 2 до 5 робочих днів. Необхідна інформація для формування та відправки замовлення Покупця:
  • прізвище, ім'я англійською мовою;
  • країна, місто та/або область, населений пункт, поштовий індекс англійською мовою;
  • адреса: назва вулиці, номер будинку, номер квартири на англійській мові;
  • контактний номер телефону (для постійного зв'язку, ви отримаєте повідомлення та/або дзвінок про те, що посилка знаходиться в найближчому відділенні EMS та/або DHL і протягом наступних двох днів кур'єр служби доставить вам посилку за адресою, заздалегідь передзвонивши);




Чи може замовлення отримати інша особа?


Так, звичайно, ваше замовлення може отримати інша особа. Попередньо узгодивши контактні дані одержувача замовлення з нашим менеджером за номером телефону — 0 800 33 71 75.




Доставка кур'єром Нової Пошти


Доставка можлива по всій території України кур'єрською службою ТОВ «Нова Пошта», термін доставки — до 72 годин з моменту підтвердження замовлення.

Більш детальну інформацію ви можете отримати, звернувшись на нашу гарячу лінію — 0 800 33 71 75.

Доставка кур'єром ТОВ «Нова Пошта» (безкоштовно).

Вкажіть в полі «Адреса доставки», місто та адресу доставки, кур'єр Нової Пошти зв'яжеться з вами для підтвердження доставки.

Під час отримання, пред'явіть паспорт й номер товарно-транспортної накладної (номер надійде в зручний для вас месенджер після відправки замовлення та/або повідомлення на електронну пошту, яка була зазначена в замовленні).

*У зв'язку зі складною політичною ситуацією, ТОВ «Нова Пошта» припинила доставку в Донецьку і Луганську області;

Якщо ви вирішили оплатити замовлення банківським переказом, ми відправимо замовлення впродовж 24 годин після надходження грошових коштів на наш розрахунковий рахунок. Процес зарахування коштів може зайняти до 3-х робочих днів.

Якщо непередбачені обставини заважають вам отримати замовлення, будь-ласка, зв'яжіться з менеджером за телефоном — 0 800 33 71 75, і домовтеся про перенесення часу або місця доставки. Перед формуванням замовлення перевіряється цілісність і комплектність замовлення. Від вас вимагається лише перевірка комплектності та зовнішнього вигляду продукції в момент її отримання. Гарантії цілісності товару при транспортуванні забезпечуються службою доставки.





Доставка та оплата замовлення

Самовивіз


Ви можете забрати своє замовлення в нашому шоурумі (безкоштовно).

Дочекайтеся, коли наш менеджер зв'яжеться з вами для підтвердження замовлення.

Режим роботи шоурума:
понеділок — субота, з 12:00 до 19:00, неділя — вихідний Інформація про те, як проїхати: https://g.page/refa_ua

Бронювання товарів та замовлень зберігається протягом поточного робочого дня в години роботи інтернет-магазину. Бронювання починається з моменту оформлення замовлення і закінчується через 48 годин, по закінченню двох днів — замовлення анулюється. Якщо непередбачені обставини заважають вам забрати замовлення, будь-ласка, зв'яжіться з менеджером за телефоном — 0 800 33 71 75, і домовтеся про перенесення часу або дати доставки. Перед формуванням замовлення перевіряється цілісність й комплектність замовлення. Від вас вимагається лише перевірка комплектності та зовнішнього вигляду продукції в момент її отримання.




Доставка у відділення Нової Пошти


Доставка можлива по всій території України кур'єрською службою ТОВ «Нова Пошта», термін доставки — до 72 годин з моменту підтвердження замовлення.

Більш детальну інформацію ви можете отримати, звернувшись на нашу гарячу лінію — 0 800 33 71 75.

Доставка у відділення ТОВ «Нова Пошта» (безкоштовно).

Щоб отримати замовлення у відділенні «Нова Пошта», вкажіть в полі «Адреса доставки» або «Відділення Нової Пошти», номер і адресу зручного для вас відділення під час оформлення замовлення.

Під час отримання, пред'явіть паспорт й номер товарно-транспортної накладної (номер надійде в зручний для вас месенджер після відправки замовлення та/або повідомлення на електронну пошту, яка була зазначена в замовленні).

*У зв'язку зі складною політичною ситуацією, ТОВ «Нова Пошта» припинила доставку в Донецьку і Луганську області;

Якщо ви вирішили оплатити замовлення банківським переказом, ми відправимо замовлення впродовж 24 годин після надходження грошових коштів на наш розрахунковий рахунок. Процес зарахування коштів може зайняти до 3-х робочих днів.

Якщо непередбачені обставини заважають вам отримати замовлення, будь-ласка, зв'яжіться з менеджером за телефоном — 0 800 33 71 75, і домовтеся про перенесення часу або місця доставки. Перед формуванням замовлення перевіряється цілісність і комплектність замовлення. Від вас вимагається лише перевірка комплектності та зовнішнього вигляду продукції в момент її отримання. Гарантії цілісності товару при транспортуванні забезпечуються службою доставки.




Способи оплати


Якщо спосіб доставки обрано самовивіз у вас є можливість оплатити замовлення:

  • готівкою в момент отримання замовлення;
  • банківською картою за допомогою терміналу (при отриманні/під час самовивозу);
  • банківським переказом на розрахунковий рахунок;
  • сплата банківською картою на сайті;
Ми приймаємо активні картки міжнародних банківських систем Visa, Visa Electron і MasterCard, є можливість оплатити за допомогою Apple Pay й Google Pay. У Вас є можливість сплатити замовлення в національній валюті України — гривні. ————— Якщо ви обрали доставку у відділення або адресну доставку кур'єром ТОВ «Нова Пошта» у вас є можливість сплатити замовлення:
  • передоплата на розрахунковий рахунок;
  • оплата банківською карткою на сайті (доступна оплата за допомогою Apple Pay та Google Pay);
  • готівкою або банківською картою при отриманні замовлення у відділені кур'єрської служби ТОВ «Нова Пошта» (за допомогою послуги післяплати);
Послуга «Післяплата» — це грошовий переказ грошей за допомогою ТОВ «Нова Пошта». Це платна послуга, тому оформляючи замовлення з післяплатою, будьте готові заплатити комісію в розмірі 2 відсотки від вартості замовлення та додатково 20 гривень. ————— Міжнародна доставка:
  • сплата замовлення онлайн банківською картою Visa або MasterCard через PayPal (доставка замовлення можлива тільки після підтвердження платежу);
  • міжнародним банківським переказом на розрахунковий рахунок;
  • оплата банківською карткою на сайті (доступна оплата за допомогою Apple Pay й Google Pay);




Доставка за межі України або міжнародна доставка


Доступні перевізники:

  • зазвичай ми відправляємо міжнародним сервісом експрес-доставки УкрПошти (у багатьох країнах — адресна доставка, вартість послуг по доставці входять в деякі позиції, потрібно уточнювати у менеджера, зазвичай від 7 до 14 робочих днів з моменту відправки);
Надані тимчасові рамки лише приблизні. Ми не беремо відповідальність за затримку товару на кордоні, або в разі зволікання оплати за послугу. ❗️Міжнародні відправки здійснюються тільки після повної передоплати. Після зарахування коштів на розрахунковий рахунок Продавець починає процес формування посилки, може займати від 2 до 5 робочих днів. Необхідна інформація для формування та відправки замовлення Покупця:
  • прізвище, ім'я англійською мовою;
  • країна, місто та/або область, населений пункт, поштовий індекс англійською мовою;
  • адреса: назва вулиці, номер будинку, номер квартири на англійській мові;
  • контактний номер телефону (для постійного зв'язку, ви отримаєте повідомлення та/або дзвінок про те, що посилка знаходиться в найближчому відділенні EMS та/або DHL і протягом наступних двох днів кур'єр служби доставить вам посилку за адресою, заздалегідь передзвонивши);




Чи може замовлення отримати інша особа?


Так, звичайно, ваше замовлення може отримати інша особа. Попередньо узгодивши контактні дані одержувача замовлення з нашим менеджером за номером телефону — 0 800 33 71 75.




Доставка кур'єром Нової Пошти


Доставка можлива по всій території України кур'єрською службою ТОВ «Нова Пошта», термін доставки — до 72 годин з моменту підтвердження замовлення.

Більш детальну інформацію ви можете отримати, звернувшись на нашу гарячу лінію — 0 800 33 71 75.

Доставка кур'єром ТОВ «Нова Пошта» (безкоштовно).

Вкажіть в полі «Адреса доставки», місто та адресу доставки, кур'єр Нової Пошти зв'яжеться з вами для підтвердження доставки.

Під час отримання, пред'явіть паспорт й номер товарно-транспортної накладної (номер надійде в зручний для вас месенджер після відправки замовлення та/або повідомлення на електронну пошту, яка була зазначена в замовленні).

*У зв'язку зі складною політичною ситуацією, ТОВ «Нова Пошта» припинила доставку в Донецьку і Луганську області;

Якщо ви вирішили оплатити замовлення банківським переказом, ми відправимо замовлення впродовж 24 годин після надходження грошових коштів на наш розрахунковий рахунок. Процес зарахування коштів може зайняти до 3-х робочих днів.

Якщо непередбачені обставини заважають вам отримати замовлення, будь-ласка, зв'яжіться з менеджером за телефоном — 0 800 33 71 75, і домовтеся про перенесення часу або місця доставки. Перед формуванням замовлення перевіряється цілісність і комплектність замовлення. Від вас вимагається лише перевірка комплектності та зовнішнього вигляду продукції в момент її отримання. Гарантії цілісності товару при транспортуванні забезпечуються службою доставки.





Гарантійні питання

Самовивіз


Ви можете забрати своє замовлення в нашому шоурумі (безкоштовно).

Дочекайтеся, коли наш менеджер зв'яжеться з вами для підтвердження замовлення.

Режим роботи шоурума:
понеділок — субота, з 12:00 до 19:00, неділя — вихідний Інформація про те, як проїхати: https://g.page/refa_ua

Бронювання товарів та замовлень зберігається протягом поточного робочого дня в години роботи інтернет-магазину. Бронювання починається з моменту оформлення замовлення і закінчується через 48 годин, по закінченню двох днів — замовлення анулюється. Якщо непередбачені обставини заважають вам забрати замовлення, будь-ласка, зв'яжіться з менеджером за телефоном — 0 800 33 71 75, і домовтеся про перенесення часу або дати доставки. Перед формуванням замовлення перевіряється цілісність й комплектність замовлення. Від вас вимагається лише перевірка комплектності та зовнішнього вигляду продукції в момент її отримання.




Доставка у відділення Нової Пошти


Доставка можлива по всій території України кур'єрською службою ТОВ «Нова Пошта», термін доставки — до 72 годин з моменту підтвердження замовлення.

Більш детальну інформацію ви можете отримати, звернувшись на нашу гарячу лінію — 0 800 33 71 75.

Доставка у відділення ТОВ «Нова Пошта» (безкоштовно).

Щоб отримати замовлення у відділенні «Нова Пошта», вкажіть в полі «Адреса доставки» або «Відділення Нової Пошти», номер і адресу зручного для вас відділення під час оформлення замовлення.

Під час отримання, пред'явіть паспорт й номер товарно-транспортної накладної (номер надійде в зручний для вас месенджер після відправки замовлення та/або повідомлення на електронну пошту, яка була зазначена в замовленні).

*У зв'язку зі складною політичною ситуацією, ТОВ «Нова Пошта» припинила доставку в Донецьку і Луганську області;

Якщо ви вирішили оплатити замовлення банківським переказом, ми відправимо замовлення впродовж 24 годин після надходження грошових коштів на наш розрахунковий рахунок. Процес зарахування коштів може зайняти до 3-х робочих днів.

Якщо непередбачені обставини заважають вам отримати замовлення, будь-ласка, зв'яжіться з менеджером за телефоном — 0 800 33 71 75, і домовтеся про перенесення часу або місця доставки. Перед формуванням замовлення перевіряється цілісність і комплектність замовлення. Від вас вимагається лише перевірка комплектності та зовнішнього вигляду продукції в момент її отримання. Гарантії цілісності товару при транспортуванні забезпечуються службою доставки.




Способи оплати


Якщо спосіб доставки обрано самовивіз у вас є можливість оплатити замовлення:

  • готівкою в момент отримання замовлення;
  • банківською картою за допомогою терміналу (при отриманні/під час самовивозу);
  • банківським переказом на розрахунковий рахунок;
  • сплата банківською картою на сайті;
Ми приймаємо активні картки міжнародних банківських систем Visa, Visa Electron і MasterCard, є можливість оплатити за допомогою Apple Pay й Google Pay. У Вас є можливість сплатити замовлення в національній валюті України — гривні. ————— Якщо ви обрали доставку у відділення або адресну доставку кур'єром ТОВ «Нова Пошта» у вас є можливість сплатити замовлення:
  • передоплата на розрахунковий рахунок;
  • оплата банківською карткою на сайті (доступна оплата за допомогою Apple Pay та Google Pay);
  • готівкою або банківською картою при отриманні замовлення у відділені кур'єрської служби ТОВ «Нова Пошта» (за допомогою послуги післяплати);
Послуга «Післяплата» — це грошовий переказ грошей за допомогою ТОВ «Нова Пошта». Це платна послуга, тому оформляючи замовлення з післяплатою, будьте готові заплатити комісію в розмірі 2 відсотки від вартості замовлення та додатково 20 гривень. ————— Міжнародна доставка:
  • сплата замовлення онлайн банківською картою Visa або MasterCard через PayPal (доставка замовлення можлива тільки після підтвердження платежу);
  • міжнародним банківським переказом на розрахунковий рахунок;
  • оплата банківською карткою на сайті (доступна оплата за допомогою Apple Pay й Google Pay);




Доставка за межі України або міжнародна доставка


Доступні перевізники:

  • зазвичай ми відправляємо міжнародним сервісом експрес-доставки УкрПошти (у багатьох країнах — адресна доставка, вартість послуг по доставці входять в деякі позиції, потрібно уточнювати у менеджера, зазвичай від 7 до 14 робочих днів з моменту відправки);
Надані тимчасові рамки лише приблизні. Ми не беремо відповідальність за затримку товару на кордоні, або в разі зволікання оплати за послугу. ❗️Міжнародні відправки здійснюються тільки після повної передоплати. Після зарахування коштів на розрахунковий рахунок Продавець починає процес формування посилки, може займати від 2 до 5 робочих днів. Необхідна інформація для формування та відправки замовлення Покупця:
  • прізвище, ім'я англійською мовою;
  • країна, місто та/або область, населений пункт, поштовий індекс англійською мовою;
  • адреса: назва вулиці, номер будинку, номер квартири на англійській мові;
  • контактний номер телефону (для постійного зв'язку, ви отримаєте повідомлення та/або дзвінок про те, що посилка знаходиться в найближчому відділенні EMS та/або DHL і протягом наступних двох днів кур'єр служби доставить вам посилку за адресою, заздалегідь передзвонивши);




Чи може замовлення отримати інша особа?


Так, звичайно, ваше замовлення може отримати інша особа. Попередньо узгодивши контактні дані одержувача замовлення з нашим менеджером за номером телефону — 0 800 33 71 75.




Доставка кур'єром Нової Пошти


Доставка можлива по всій території України кур'єрською службою ТОВ «Нова Пошта», термін доставки — до 72 годин з моменту підтвердження замовлення.

Більш детальну інформацію ви можете отримати, звернувшись на нашу гарячу лінію — 0 800 33 71 75.

Доставка кур'єром ТОВ «Нова Пошта» (безкоштовно).

Вкажіть в полі «Адреса доставки», місто та адресу доставки, кур'єр Нової Пошти зв'яжеться з вами для підтвердження доставки.

Під час отримання, пред'явіть паспорт й номер товарно-транспортної накладної (номер надійде в зручний для вас месенджер після відправки замовлення та/або повідомлення на електронну пошту, яка була зазначена в замовленні).

*У зв'язку зі складною політичною ситуацією, ТОВ «Нова Пошта» припинила доставку в Донецьку і Луганську області;

Якщо ви вирішили оплатити замовлення банківським переказом, ми відправимо замовлення впродовж 24 годин після надходження грошових коштів на наш розрахунковий рахунок. Процес зарахування коштів може зайняти до 3-х робочих днів.

Якщо непередбачені обставини заважають вам отримати замовлення, будь-ласка, зв'яжіться з менеджером за телефоном — 0 800 33 71 75, і домовтеся про перенесення часу або місця доставки. Перед формуванням замовлення перевіряється цілісність і комплектність замовлення. Від вас вимагається лише перевірка комплектності та зовнішнього вигляду продукції в момент її отримання. Гарантії цілісності товару при транспортуванні забезпечуються службою доставки.





Обмін та повернення

Умови повернення та обміну та їх процедура


Шановні покупці! Повернення придбаних в інтернет-магазині «refa.com.ua» товарів здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованим Законом України № 1023 «Про захист прав споживачів». Згідно з діючими нормами законодавства, масажні вироби належної якості не підлягають поверненню або обміну. Товари, представлені в Інтернет-магазині «refa.com.ua», є оригінальними. Купуючи у нас, ви захищаєте себе від неякісного товару і гарантовано отримуєте оригінальний, високоякісний товар бренду ReFa.
*Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 15.05.1991 року № 1023-ХІІ та Додаткам №3, а також постанови Кабінета Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 року №172, до товарів відповідної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться:
Парфюмерно-косметичні вироби;
Предмети санітарної гігієни, в тому числі, апаратура масажна;
Розчіски, гребенці та щітки масажні;
Товари в аерозольній упаковці;
Продовольчі товари;
Лікарські препарати та засоби. У разі, якщо ваше повернення зумовлене неналежною якістю масажної апаратури (виробничим дефектом), такий товар підлягає проведенню експертизи для підтвердження виробничого дефекту. Експертиза товару здійснюється при надходженні повернення до нашого Сервісного центру із складанням Акту приймання товару на експертизу (Додаток № 7) та Квитанції (Додаток 9) відповідно до Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів. Повернення замовлень. Для оформлення повернення потрібно зробити три кроки: 1. Звернутися за телефоном гарячої лінії — 0 800 33 71 75; 2. Заповнити «Заяву на повернення» та вислати на електронну адресу — info@refa.com.ua; 3. Повернути через будь-яке відділення або кур’єром ТОВ «Нова Пошта» на адресу: м. Київ, вул. Дарвіна, 8, прим. 73, літера «А». Зворотну пересилку ви оплачуєте за тарифами ТОВ «Нова Пошта». Ми не зможемо отримати ваше відправлення, якщо воно буде відправлено «післяплатою» або з «пересилкою за рахунок отримувача». Термін і порядок повернення. 1. Після надходження вашого повернення до нашого Сервісного центру, наші спеціалісти перевіряють його до 3-х робочих днів на відповідність повернення всім вказаним нижче правилам та відправляємо вироб на експертизу, яка зазвичай триває до 14 робочих днів. 2. Після того, як ми отримаємо висновок та лист-пояснення експерта, грошові кошти будуть перераховані на банківську картку або за реквізитами, які були вказані в «Заяві на повернення». На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках: 1. Якщо відсутня «Заява на повернення» та «Видаткова накладна» із вказаними причинами повернення; 2. Якщо комплектація повернення не повна, відсутність упаковки, в якій вам товар був доставлений, ярликів, етикеток тощо; Важливо! Якщо у вас виникли певні питання, пов'язані з оформленням повернення — без вагань телефонуйте або пишіть нам, і ми зробимо все можливе для надання вам вичерпної інформації і необхідної допомоги. * - часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне, невідновне пошкодження (правильне вскривання картонної упаковки її порушенням не є). Повернення і обмін товару, в якому присутній суттєвий недолік підтверджений актом АСЦ проводитися при наявності повного комплекту згідно з інструкцією виробника, документа, що підтверджує покупку, акта АСЦ, гарантійного талона, заяви про повернення або обмін. Початок гарантійного терміну обчислюється з моменту передачі товару продавцем покупцеві, або, в окремих випадках, з моменту підключення і початку експлуатації, дата якої повинна бути завірена представником авторизованого сервіс-центру (наприклад, підключення електричної щітки). Версія 2020/12 від 12.12.2020 року.